Personlige kvalifikationer
Følgende personlige egenskaber er centrale for at opnå succes i jobbene. s
Demonstrerer en klar analytisk tankegang og når ind til kernen af komplekse problemer og spørgsmål. Anvender egen viden effektivt og tilegner sig hurtigt ny viden om teknologiske muligheder. Forståelse for sammenhængen mellem detaljerne og helheden samt evnen til at strukturere information på en forståelig måde.
Tilpasser sig og reagerer hensigtsmæssigt på projektbaserede opgaver og de dertilhørende nye arbejdsopgaver. Håndterer pressede situationer på en effektiv og konstruktiv måde. Kan håndtere et højt arbejdspres med mange prioriteter. Opfatter forandringer som positive og accepterer let nye ideer.
Som del af et team vil det være nødvendigt at kunne bidrage positivt til teamets indsats, være indstillet på at være der for sine kolleger, og dele ud af sin viden.
Evnen til at planlægge og forvalte sin tid effektivt som sikrer en systematisk og struktureret løsning af arbejdsopgaver kombineret med overblikket som sikrer at der er overskuddet til at justere i forhold til uforudsete forandringer.